Kelowna

29 mei 2016 - Kelowna, Canada

Hi Guys,

Na een gat in de dag geslapen te hebben en na een lekker ontbijt, gaan we Kelowna verkennen .Eerst wat inkopen doen voor de komende dagen in de grote supermarkt.Altijd weer mooi om te zien hoe ieder land zijn eigen gewoontes heeft ,hier is alles in groot verpakking.

Daarna de plaatselijke boerenmarkt bezocht ,helemaal leuk! Inmiddels is het lunchtijd en gaan we de camper parkeren op een betaalde staanplaats in het centrum. Daar aangekomen komt er een leuke Canadese dame naar ons toe gelopen met een ticket voor heel de dag . Peer zegt netjes tegen haar,dat we met de camper zijn en daarom meer moeten betalen , de dame zegt vrolijk :what care's .Leg maar gewoon achter je voorruit! We gaan lekker lunchen en een flinke wandeling maken door deze mooie stad .De stad ligt aan een meer van bijna 100 km. Na onze fikse wandeling gaan we tegen vijf uur weer richting onze camper,de weer goden zijn ons tot nu goed gezind.Toen we richting ons Home liepen zagen we achter de ruitenwisser een mooi blauw briefje:verbaal. We hebben er smakelijk om moeten lachen,het bedrag is wel te overbruggen en zeker omdat we lol hadden om de leuke ,vrolijke dame.We zijn nu weer op de camping,lekker even lui een boekje lezen en de krant. Morgen gaan we richting Golden, op naar de Rocky Mountains

1. Thijs en Hennie:
    29 mei 2016
    Heerlijk om jullie verhaal te lezen en de leuke foto's. Het is net een soap. Op naar de volgende aflevering . Dikke kus
  2. Marieken:
    Lekker genieten samen! X
  3. Flip:
    Hallo daar,

Een bekeuring,een broodje pulled pork de dag kan niet meer stuk,blijf
    de mensen vertrouwen.

Veel plezier en op naar het volgende avontuur.

Groeten,

Flip en Thea
  4. Ber en Mieke:
    29 mei 2016
    De foto`s die Peer maakt zijn heel mooi
    Fijn foto`s te zien dat jullie goed eten ,ha ha ha

Bedankt weer voor het laatste nieuws
    Gr.
  5. Henk en Ine:
    29 mei 2016
    Verbalen dat is balen!! Ga door met de verhalen.
    Groetjes Henk en Ine.
  6. Ans pijnenburg:
    29 mei 2016
    gezellig om te lezen ,wij gaan nu op de fiets naar den bosch,l
    liefs van ons .
  7. Paul &Henriette:
    29 mei 2016
    We hedde toch nu skon daske on durske!
    Where are you from?
    Geniet ervan.
  8. Maria:
    29 mei 2016
    Gezellig weer jullie verhaal te lezen. Ga zo door!
  9. Annette:
    30 mei 2016
    genieten samen, maar wel goed vashouden op de schommel he Hannie,anders kende vallen!!
  10. Toos:
    30 mei 2016
    Gezellig zo met jullie mee te reizen