camper

27 mei 2016 - Kelowna, Canada

Ha lieve volgers,

Hier zijn we weer,

Na de fietstocht in Vancouver op naar de camper. We werden gastvrij ontvangen naar een taxi rit van een uur. Neemt U plaats,we vergeten U niet en ja hoor na een half uur wachten werden we geroepen.

De dame die ons te woord stond was  zeer vriendelijk en raadzaam. en na een preek van zeker een dik uur konden we met haar naar de camper.

De preek was nodig,omdat zo bleek de camper nog niet gereed was voor de verhuur. Maar och goed werk heeft tijd nodig!!!!

Onze koffers er in en rijden met die handel.

We hebben een prachtige grote camper. Navigatie aan en op naar Hope, het was inmiddels al 18.00.

Helaas ,waar we naar links moesten gingen we rechts de file in,niet echt fijn.

Nog onder weg wat boodschappen doen en stilletjes aan werd het donker.We hebben de camping gebeld en verteld dat we laat aan zouden komen. Aan gekomen op een stikdonkere weg richting camping nog een verkeerde weg in gereden maar uiteindelijk ,ja hoor we waren er .

Niemand te zien ,donker , hebben we zelf een plek gezocht ,de camper er neer gezet en zijn gaan slapen.

Bij daglicht zag de camping eruit als een verlopen zooi. Wat nu ? Nog steeds niemand gezien !

We zijn toen toch naar de treintunnels gewandeld ,die wilde we graag zien.

Daar aangekomen konden we deze niet helemaal zien ze waren nl de brug aan het vernieuwen.

Toen waren we toch wel een beetje klaar en hebben we besloten om daar weg te gaan.

We hadden geluk,bij terugkomst was de eigenaar inmiddels ter plekke. Betalen en weg er mee,op naar Kelowna.

Zijn nu heel blij met deze plek. Hier gaan we 3 nachten staan en lekker op verkenning uit .

Gr. Peer en  Hannie.

1. Hannie:
    27 mei 2016
    Wat jammer dat dit tegenviel. Goed besluit om verder te rijden. Kelowna heeft veel te bieden.
  2. Paul &Henriette:
    27 mei 2016
    Goede morgen (is nu 8.50)
    Nu de eerste hobbels zijn genomen kan het alleen maar beter worden.
    Je moet maar denken Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd.
    Groet Paul en Jet
  3. Jackie:
    27 mei 2016
    Beetje avontuur moet er zijn toch? Maar wat een bakbeest die camper! We zijn benieuwd naar het vervolg van jullie reis. Veel plezier!
  4. Agnes:
    27 mei 2016
    Het genieten kan beginnen wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen gaan we zeker doen
  5. Toos:
    27 mei 2016
    Hallo ,wat n mooie camper.Film de binnenkant ns n keer.Lekker toeren en als t niet bevalt door naar t volgende. Nog steeds goed weer?
  6. Toos:
    27 mei 2016
    Krijgen jullie mijn reactie wel?Hebben jullie mijn brief op de post gedaan.Krijg schrijven dat dit niet is gebeurd.
  7. Ans pijnenburg:
    27 mei 2016
    Och als het dit alleen maar was dan komt de rest zeker goed .
    geniet er van .
  8. Thijs en Hennie:
    27 mei 2016
    Hoi hoi, wat een mooie kamper hebben jullie. Alles erop en eraan? Geniet van jullie eerste staanplaats. Xx
  9. Antoinette:
    27 mei 2016
    Ons Huberdine gaf me jullie adres.
    Leuk om jullie te volgen.
    Een hele mooie reis, geniet ervan.
    Als jullie bij Hannie Verhagen komen doe Frank en haar de groeten van Han en mij
  10. Truus van der Pas:
    28 mei 2016
    Gelukkig nog geen beren tegengekomen???Mooi om jullie te volgen.
  11. Letty:
    1 juni 2016
    Wat enorm leuk jullie zo te kunnen volgen.
    Geniet er lekker van