Golden

31 mei 2016 - Vernon, Canada

Hi,

Wat een prachtige tocht van Kelowna naar Golden .Onderweg hebben we een paar stops gemaakt. We hadden alle tijd omdat we vroeg in de morgen waren vertrokken.

In Giant Ceda"s Boardwalk hadden we veel geluk :het was open ,geweldig door het prachtige oude regenwoud gewandeld . Daar is door het bos een prachtig wandelpad gemaakt van hout .Daarna zijn we op ons gemak naar Golden gereden waar we vroeg in de middag aankwamen. Wel hebben we onderweg veel regen gehad.

De camping ligt aan een rivier ,Mooi rustig.Veel bossen erbij ,we hebben alleen nog geen beren gezien ( slapen nog ).

Vandaag zijn we heerlijk gaan golfen in Golden, Peer zag dat gisteren in een boekje over Golden staan .Helemaal leuk. Bij terug komst nog even het kleine dorp in gewandeld en op een terras wat gedronken natuurlijk..Nu weer lekker buiten in de zon even een verhaaltje voor onze volgers geschreven, jullie zullen het niet geloven maar wij hebben echt vakantie, heerlijk rustig.

Morgen gaan we richting Columbia Icefields

1. Rene Gimbrere:
    31 mei 2016
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Het ziet er fantastisch uit.
    Hannie toch opletten voor die beren, vooral die beer van jouw !
    Hij zal 's nachts zomaar opeens wakker worden !
  2. Toos:
    31 mei 2016
    Heerlijk dat jullie samen dit kunnen doen.Ben daar blij om,maar ook beetje jaloers.Dikke knuffel
  3. Toon en Lydia:
    31 mei 2016
    Wauw prachtig zeg, echt vakantie voor jullie n bietje golven rond rijden en wa hapjes en drankjes op z'n tijd :) geniet ervan wij hebben ondertussen eelt op onze handen :)
  4. Flip:
    Hallo daar,

Zo te zien aan de hoeveelheid voedsel op de plaat,verwachten jullie
    nog wat gasten,wat leuk dat de camper een slide-out heeft..

Goede reis en veel plezier.

Flip
  5. Ans pijnenburg:
    dat is genieten .groetjes Leo en Ans
  6. Agnes:
    Geweldig
  7. Maria:
    31 mei 2016
    Ziet er weer geweldig uit!
  8. Annette:
    1 juni 2016
    och, wat regen kan deze mooie reis niet bederven!!super!!!
  9. Hannie Van Donzel:
    2 juni 2016
    Jullie weten de terrasjes wel te vinden en beslist ook een goed glas wijn. Het weer beloofd de volgende week warm te worden. Veel plezier.
  10. Adje en ger:
    2 juni 2016
    Wat een spanning al die beren om je heen .jammer dat het nu wat regenachtig is maar ja er moet ook wel eens wat water vallen Wij hier in Spanje zitten er met smacht op te wachten geniet ze verder groetjes van ons p.s dachten ze dat jullie ouder waren