eerste dag italie

3 juni 2018 - Cerea, Italië

Vanmorgen , vroeg uit de veren en op naar Verona onze eerste stad die we wilde bezoeken.

Op zondag rijden heeft een voordeel ,het is dan niet echt druk op de weg . De keuze  voor de Brennerpas was goed .Niet druk en heerlijk om te rijden.

We waren om 10.45 in Verona. De weergoden zijn ons goed gezind vandaag + 32.

Natuurlijk ,in Verona begonnen op een terras met  een heerlijk kopje koffie. Daarna als echte toeristen met  de Hop On -Hop Off bus de stad verkend .

Zeker de moeite waard ! Na de bus rit zijn we heerlijk gaan lunchen op Piazza Erbe ,waar we naar toe zijn gewandeld vanaf Piazza Bra.

Rond de klok van 16.00 zijn we uit Verona vertrokken om naar ons Hotel  in Cerea te gaan.

Moeilijk te vinden maar het is ons gelukt ! Mooi Hotel, vriendelijke ontvangst .De gastheer sprak helaas alleen Italiaans en een beetje Frans.

Maar och ,maakt niets uit het is gewoon weer gelukt om een praatje te maken.

We wilde morgen een kronkelroute naar  Bologna gaan maken .

Maar de vriendelijke ober zei dat Ferrara veel mooier was ,dus gaan we daar eerst naar toe.

Hoe onze dag verder verloopt morgen ,horen jullie zeker.

1. Agnes:

4. Hannie Van Donzel:
    wat fijn zulk mooi weer
  5. Henk en Ine:
    4 juni 2018
    Mooie steden Verona en Ferrara.
    Op de terugweg een opera meepikken in Verona!
    Fijne reis verder!
  6. Henny:
    4 juni 2018
    hoop dat ze daar ook van die prachtige dunne pizzaatjes kunnen maken met Tuna
  7. Frank VanDonzel:
    4 juni 2018
    I had zeker een photo verwacht van Peer onder het Romeo and Juliet balcon in Verona.
  8. Huberdienlok:
    5 juni 2018
    mooie fotos geniet van jullie reis