tw dag

4 juni 2018

Vandaag heerlijk uitgeslapen, een ontbijtje en gaan met die banaan.

Kap open en rijden maar, heerlijk!!

We  zijn landelijk naar Ferrara gereden, een flink stuk naast de langste rivier van Italie| de Po 652 km ( is deze lang.)

De stad was de moeite waard , wat gewandeld, een oud kasteel bezocht en heerlijk op het terras wat gedronken. We hadden ook geluk het was nl weekmarkt .

Altijd toch gezellig om er een keer over heen te wandelen, vandaag was het erg warm, broeierig weer zoals wij dat zeggen .Af en toe een donker wolk met een klein druppeltje regen .  Geen nood, gewoon een paraplu kopen om deze vervolgens in de handtas te stoppen..

Terug naar ons mooie hotel . We waren toe aan een glaasje wijn, helaas niemand te zien .

Gesloten tot !9.30. Geen nood gewoon weer in de auto naar Cerea. Peer had op Tripadvisor iets gevonden wat hem wel wat leek.

Daar aangekomen was het een prachtige winkel met kaas, ham en mooie wijnen. Bottega & Retrobottega Gastronomie E Cucina Di Luca Faggioni ( een mond vol )

De eigenaar vond het prachtig, dat wij zijn zaak gevonden hadden en zoals iedere Italiaan gastvrij en charmant .

Na wat heerlijke ham en wijn terug naar ons hotel om later nog wat te eten en morgen richting Porto te gaan, waar Ans (een vriendin van ons Marieken ) op ons wacht. Inmiddels zijn onze goede weergoden vertrokken en hebben plaats gemaakt voor de onweer goden.

De weersvoorspelling voor morgen is weer goed.

1. Anspijnenburg:
    4 juni 2018
    Die Ans maar de groeten van Ans . Veel plezierv
  2. Tineke:
    5 juni 2018
    Och wat mooi . Maak er een fijne reis van . Inspannend en ontspannend .hartegroet en geniet ervan . Knuffel van tineke
  3. Maria:
    Wat gezellig jullie verhalen. Ik geniet er weer van. Veel plezier. Xx
  4. Flip:
    Hannie en Peer,

Jullie verhalen en de manier waarop je een en ander beschrijft zijn
    fantastisch alsof ik er zelf bij ben.Ik zoek op Google earth op waar
    jullie precies zijn zodat ik jullie goed kan volgen.

Veel plezier.

Groetjes van Flip en Thea