reis naar italie

2 juni 2018

Hallo lieve allemaal,

Na een paar gezellige dagen in ons Skonste  Plekske, of te wel ons Schijndel, met wat vrienden, zijn wij samen aan onze vakantie begonnen.

Vrijdag 1 Juni zijn wij rond de klok van 9.00 weg gereden vanaf de Eekelhof .

Richting Oostenrijk, Westendorf . De rit liep voorspoedig ,met wat stops onderweg waren wij rond 18.00 in Westendorf. Wel hebben we wat regen gehad, maar met de kap van de auto dicht, hebben we er geen hinder van gehad .

De laatste 300 km hebben we open gereden, heerlijk .

In Westendorf aangekomen, de spullen uit de auto en dan heerlijk  "thuis" komen in de Bichlingerstrasse.

Zoals wel een beetje bij ons hoort meteen handen uit de mouwen .

Daarna even het dorp in gewandeld en wat gegeten en gedronken . Dit samen met Hendrina en Jacob.

Op tijd naar bed om de volgende dag weer in actie te komen.

Zaterdag 2 Juni

Om 8.00 heerlijk wakker geworden om de dag fris en vrolijk te beginnen.

Ondanks de slechte weersvoorspelling, stond de zon hoog aan de hemel.

Gewoon heerlijk!!! De kap van de auto open en een mooie tour door de bergen gemaakt. Rond de klok van 16.00 kwam er een uitnodiging binnen om wat te komen drinken bij de golfbaan. Nooit weg toch ?

Daarna zijn we samen naar het feest gegaan van de buren :De brandweer van Westendorf .

Een kip gegeten met friet en toen heerlijk naar ons onderkomen gegaan.

Heerlijk. We gaan vroeg onder de wol.

Morgen vroeg in de ochtend begint onze reis naar Italie.

Morgen vertellen we verder.

1. Paul &Henriette:
    2 juni 2018
    Goede avond. Zo dat ziet er goed uit. Alvast voor morgen een goede reis met veel zonneschijn
  2. Maria:
    3 juni 2018
    Wat leuk dat jullie weer een reisverslag maken. Geniet geniet genietxxx
  3. Jackie:
    3 juni 2018
    We reizen weer mee! Veel plezier!
  4. Thijs en Hennie:
    3 juni 2018
    goedemorgen! wat leuk om jullie weer te volgen op deze reis. Geniet samen en veul plezier!
  5. Harrie en letty:
    3 juni 2018
    Veel plezier en geniet van de mooie omgevingen.
  6. Leo en José:
    3 juni 2018
    Buon viaggio e molto divertente.
    Saluti Leo e José
  7. Theo & Kitty:
    3 juni 2018
    Veel plezier en geniet ervan!
  8. Agnes:
    3 juni 2018
    Goede reis gehad vandaag?
  9. Adje en ger:
    5 juni 2018
    Hallo leuk om weer deelgenoot van jullie reis te zijn , kijk weer uit naar jullie verhalen. Alvast heel veel plezier en genie5 van d3 reis .italie fantastisch