vancouver op de fiets

25 mei 2016

Hoi volgers,

Na een goede nachtrust en een heerlijk gezond ontbijt en omdat  we toch moesten wachten tot we de camper op konden halen hebben we een fiets gehuurd .

De weer goden zijn ons tot nu toe goed gezind dus op de fiets.

Samen een geweldige tocht gemaakt rond de stad ,deze gaat veelal langst de zee.

Ook fiets je dan door prachtige wijken van de stad,genieten geblazen.Nu zitten we even in de hal van het hotel op de taxi te wachten om de camper te gaan ophalen.

1. Maria:
    26 mei 2016
    Wat leuk iedere keer jullie verhaal te lezen. Ga zo door en geniet ervan. Wij hebben er al een paar heerlijke dagen in Portugal op zitten. Al 2 dagen gegolft en 2x naar Lissabon geweest. Leuke stad en prima combinatie zo. Groetjes Mais & Maria
  2. Toon Van Boxtel:
    Nou, dat is al vast een positieve start. De kop is er af. En enjoy the rest of your trip.
  3. Toon Wouters:
    26 mei 2016
    Goed bezig samen! Veel plezier en pande telefoon werkt ;-)
  4. Ber en Mieke:
    Goed bezig ,geniet
  5. Adje en ger:
    26 mei 2016
    Heerlijk na zo n lange vliegreis de spiertjes ff lekker los te fietsen