wifi in de lucht

hi,

Ik begin met onze tour weer te schrijven op 6 juni , omdat we vanaf 4 juni geen wifi hebben gehad .

Vanmorgen ( 4 juni) uitgeslapen en toen in Jasper de berg op om met de gondel naar boven te gaan. Helaas ,pech de gondel was stuk. Van een vriendelijke liftboy kregen we een telefoonnummer dat we konden bellen of de gondel weer inwerking was .We zijn toen Jasper ingegaan wat gewinkeld, gewandeld en koffie gedronken.Gebeld naar de gondel en ja hoor, deze was weer in werking. Dus berg op met de gondel wat een uitzicht !! We hebben foto"s gemaakt maar deze kunnen het uitzicht niet weergeven.

Vandaar weer terug naar de camping . Jullie kennen Peer toch?

Vraagt aan de buurvrouw of haar man thuis ook de afwas deed in het Engels. Haar antwoord was "praat maar Nederlands met mij". (daar is ook een liedje van ).De dame kwam uit Hoorn en was getrouwd met een Zuid-Amerikaan. En zoals jullie ons kennen eindigde dit in een erg gezellige avond bij onze camper. Een leuk stel en we zullen ze zeker nog een keer ontmoeten op de Eekelhof. Toch niet te laat naar bed gegaan . Zondagmorgen op naar de Icefields . Een mooie tour gemaakt over de gletsjer als je daar toch bent moet je dat gewoon doen..Daarna op naar Lake Louise.Wat een uitzicht! Wat een meer!!Wat een hotel bij dat meer. Het is een film zo mooi en wij mogen erin mee spelen. Nu weer even rust .Ik ga lekker lezen en Peer..........koken,ha,ha.  Wat een leven !!!! Och wij mogen ook wel eens wat hebben. Ook vanavond niet te laat naar bed .

Morgen schrijf ik weer verder over vandaag.

1. Hannie Van Donzel:
    7 juni 2016
    Wat leuk jullie enthousiaste reacties te lezen. Wij zijn altijd blij dat onze reizigers goed weer hebben.Zo te zien is dat geweldig in Lake Louise. Het is ook bijzonder hoe je familie ineens groter wordt als je met iemand nederlands kunt spreken. Veel plezier. Tot ziens in High River. Ik zit de hele dag in een vergadering in Red Deer en ga morgen middag naar huis. veel liefs. Hannie
  2. Paul &Henriette:
    7 juni 2016
    Hoi, wat een mooie foto,s en dan zie je maar weer de Hollanders kom je overal tegen.
    Groetjes
  3. Thea de Groot:
    Lieve Hannie en Peer,

Wat ziet het er mooi en gezellig uit. En over het weer ook niets te klagen zo te zien.
    Genieten jullie er maar heerlijk van.
    Liefs Thea x
  4. Maria:
    7 juni 2016
    Het ziet er daar wel heel mooi uit.
  5. Annette:
    7 juni 2016
    om jaloers op te worden!! Maar we genieten mee via jullie verslagen en prachtige foto's!!
  6. Ans pijnenburg:
    7 juni 2016
    Hannie en Peter wat een vacantie ennmooie fotos.
  7. Flip:
    Hallo daar,

Ik maakte mij al ongerust,2 dagen geen berichten i.v.b. het niet
    functioneren van de WiFi.het ziet et allemaal sprookjesachtig uit.
    Mooie foto's HANNY en Peer zo heb je ook nog wat aan je wintetsporttrui,veel plezier.

Groetjes,

Flip
  8. Adje en ger:
    7 juni 2016
    Zell am see is mooi maar dit is andere koek wat een mooie natuur
    Genieten maar !!!!!!!!