Vancouver

19 juni 2016 - Vancouver, Canada

Ha lieve mensen ,

Morgenstond heeft goud in de mond.

Vanmorgen om 7.00 weg gereden uit het mooie, warme Osoyoos . We hebben daar twee heerlijke dagen gehad. Mooi rustig, wat gewandeld, gegolfd, wat gegeten en gedronken. Echt vakantie, heerlijk.

De weg naar Vancouver was ook zeker de moeite waard. Weer zeggen dat de natuur zo mooi is klinkt ook wel saai, maar het is wel zo. Onderweg gestopt, op een plek waar in 1965 een bergwand naar beneden is gekomen .

We hebben plannen voor de stad Vancouver , alleen deze vallen in het water. Wat ga je dan doen ? Gewoon naar de wasserette (ha,ha).

Nu lekker ons voorbereiden op onze vlucht naar Toronto. ook daar hebben we zin in.

We hebben een prachtige reis gehad door west canada, mede dankzij Frank en Hannie.

Jullie horen van ons uit Toronto.

1. Rene Gimbrere:
    19 juni 2016
    Geweldige reis die jullie hebben maar wij hebben de EK en België heeft met 3-0 gewonnen
    Groet René en Ingrid en nog veel plezier
  2. Hannie Van Donzel:
    19 juni 2016
    Fijn te horen dat Osooyos mooi warm was.Heb je nog kans gehad naar een wijnproecerij te gaan??
    Vancouver heeft vaak regen, daarom is het ook mooi groen. Daardoor waardeer je ook het goede weer van de afgelopen weken. Je kunt in Vancouver ook mooi winkelen, niet alleen voor etenswaren maar ook voor kleren en schoenen!!! The 7 seas is een leuke eetgelegeheid. Het is een restaurant op een boot. Als je tijd hebt is het de moeite waard het antropology museum te bezoeken dat is bij Univeristeit van B.C. gelegen .
    Heel erg mooi en interessant over de indianen. Verder goede reis naar Toronto.
  3. Toos:
    19 juni 2016
    Fijne vakantie hebben jullie en alles gaat goed zo te zien,jammer van het weer .Als je moet rijden niet echt fijn.In n stad kan je veel doen en is het minder erg als t regent.Lieve groetjes van mij
  4. Ans pijnenburg:
    19 juni 2016
    regen is niet gezellig maar jullie kennende ....... goede reis naar Toronto.
    gr ans
  5. Leo pijnenburg:
    19 juni 2016
    De was is weer schoon en jullie kunnen weer verder ondanks het slechte weer. Op naar Toronto.
    Nog een fijne vakantie.

Gr. Leo.
  6. Paul &Henriette:
    Hoi Peer en Han
    De was weer schoon en nu verder op weg naar Toronto.
    Ook een mooie stad dat komt helemaal goed.
    Groetjes aan de Familie.

Gr. Paul & Jet
  7. Willemien:
    19 juni 2016
    Leuk allemaal.Ga jullie volgen,was aan de deur
  8. Thijs en Hennie:
    20 juni 2016
    Wederom een mooi verhaal met de passende foto's. Het lijkt net alsof we mee mogen reizen . Veel plezier in Toronto. Dikke kus vanuit een mooi Rhodos.
  9. Thea de Groot:
    21 juni 2016
    Hallo Hannie,

Geweldig Hannie zo'n wasserette. Kan je in Nederland geen wasserette beginnen. Gaat het eindelijk eens geld opleveren.
    Geniet van deze mooie vakantie. Liefs Thea xxx
  10. Leo en José:
    21 juni 2016
    Prachtige reis en mooie foto's, maar ik zeg nog zo schatje doe toch die was de deur uit. Groetjes Leo en Jose