bij de fam Hellings

25 juni 2016 - Barrie, Canada

Hi,

Hier zijn we weer.

De auto opgehaald en naar de fam. gereden . Wat een warm welkom, blij ons te zien na al die jaren. Ook wij waren blij hun weer te zien. Flink gepraat, ook gehuild maar dat kunnen we allemaal in de fam.

Jeff ( neef van Hannie) en zijn vrouw zijn erg gastvrij voor ons .  Ze hebben het een en ander voor ons geregeld. Kei lief en leuk. De volgende dag zijn Ann (nicht Hannie ) en Kenn met ons naar de Niagara Falls gereden, een rit van twee uur heen en twee uur terug. De Niagara Falls zijn geweldig groot . We zijn er onderdoor gewandeld  en met een boot er tegenin gevaren. Nadat gedaan te hebben zijn we naar Niagara on de Lake gereden.  Dit is een mooie plaats  in een echt oude Canadese stijl. Door de wijnstreek zijn we laat in de avond weer terug gereden.

De volgende dag zijn we met Jeff en Sharon naar een oud indiaans dorp,  waar Hannie 25 jaar geleden was, in Midland gegaan.

Daar als goed gelovigen  natuurlijk ook een kerk bezocht en wat doe je in een kerk? Natuurlijk een kaars aansteken!!

Jeff en Sharon hebben hier vandaag, speciaal voor ons een reunie geregeld, helemaal top. We zien dus vanmiddag heel de familie.

De rest schrijven wij vanuit New York

1. Flip:
    25 juni 2016
    Hallo daar,

Ziet er weer gezellig uit,wel betaald voor de kaars hoop ik!

Groetjes,

Flip
  2. Adje en ger:
    25 juni 2016
    Hoort erbij he ff kaarsje aansteken doen wij ook altijd fijne tijd nog groetjes van ons
  3. Paul &Henriette:
    26 juni 2016
    Hoi mooie foto,s
    Hoezo zijn wij dan van die !!!
    Fijn dat we ze even gezien hebben via face time.
    Fijne dagen nog
    Gr. Paul & Jet
  4. Ber en Mieke:
    26 juni 2016
    Geniet nog lekker en de groeten aan de Familie Hellings
  5. Frans en Ans:
    27 juni 2016
    Als jullie nog bij de familie zijn , doe ze dan allemaal de groeten. Wij lezen met veel bewondering en belangstelling jullie reisverslagen. Nog een mooi verblijf in New York toegewenst.