w en w dag

3 juni 2016 - Jasper Nationaal Park, Canada

Hi,

We zijn vanmorgen gaan wandelen ( 10 km ).Vanuit Jasper naar het Beauvert lake.

Er was veel afgesloten ,dit was omdat de Elk (een buiten gewoon gevaarlijk hert) deze tijd van het jaar haar jongen baard.

Bij het meer hebben we heerlijk koffie gedronken ,het uitzicht was indrukwekkend. De ober vertelde ons dat de Elk een zeer dom beest is en dat deze gevaarlijker was als een beer. De beer is volgens deze jonge man intelligent  en de elk niet (ha,ha). Op de terugweg kwam de weersvoorspelling uit :een flinke regenbui . Maar niet getreurd wat doe je dan? Gewoon naar de wasserette .Wat daarna ? Mogen jullie raden!! Natuurlijk wifi zoeken en waar kun je dat vinden ? Wat is Canada toch een mooi land ,we komen ogen te kort.Natuurlijk hebben wij deze tour niet zelf bedacht maar hebben dat Frank en Hannie voor ons gedaan.

1. Toon Van Boxtel:
    3 juni 2016
    Hoe voelt dat om op een gedachtenisbenkske te zitten?
    Was dat stel door een beer of door een Elk om zeep geholpen?
    En dat ook nog tweetalig! Voor Elk wat wils.
  2. Flip:
    Hallo daar,

Jeetje Hannie,je hebt de hoofdprijs gewonnen,een heel nest met
    wasmachines,je kunt de hele camping een plezier doen.

Flip
  3. Ans pijnenburg:
    3 juni 2016
    met vac mag je niet werken maar gelukkig dat er wasmachines zijn .

gr Leo en Ans
  4. Henk en Ine:
    3 juni 2016
    Zo zie je maar: ELK wild beest is gevaarlijk.
    En zo'n beer? Da's toch ook maar een knorrepot van een mannetjesvarken. Geen partij dus.
  5. Rene Gimbrere:
    6 juni 2016
    Na die beren en vooral die van jou en nu weer Elken snap ik wel dat je in een veilige wasserette bent gevlucht, ik zou voor de volgende dagen een moterhelm opzetten; is veiliger dan die fietshelmpjes die overigens jullie geweldig staan.
    Wat een stukken!!!! veel plezier nog Rene