vancouver 24 mei

25 mei 2016 - Squamish, Canada

Hallo allemaal,

Na een goede nachtrust ,lekker ontbijt en zoals jullie ons kennen hub de stad in.

we hebben besloten om eerst de hop and off te nemen,zodat we een beeld van Vancouver krijgen.

Een prachtige stad !

Na de bus rit zijn we op aan raden van Silvia naar Granville Island gegaan, geweldig .

Aan eten en drinken en niet te vergeten uitzicht was daar geen gebrek.Ook hebben we samen besloten om als we terug komen in Vancouver de fiets te pakken en dan de stad verder te bezoeken.
vanuit de bus hebben we gezien dat deze stad erg fiets vriendelijk is ..

Nu zitten we heerlijk op het terras met een glaasje wijn.

Morgen de camper ophalen en dan gaan we beginnen aan onze tocht door canada.

We hebben een Canadees telefoon nummer voor noodgevallen :(let op het tijds verschil) van uit Nederland 0016046551764..

tot horens

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hannie Van Donzel:
    25 mei 2016
    wat leuk en lekker. Zo te horen heb je mooi weer
  2. Paul &Henriette:
    Hoi vakantiegangers
    Zo te lezen komt dat helemaal goed!
  3. Marieken:
    25 mei 2016
    Fijn om te lezen dat jullie al
    Aan het genieten zijn. X
  4. Thijs en Hennie:
    25 mei 2016
    Lieve vakantiegangers, zo te lezen hebben jullie in ieder geval lekker weer ☀️. Genieten saampjes . Leuk om jullie zo te volgen.
  5. Karl en Sylvia:
    25 mei 2016
    Goed om te lezen dat Granville Island bij jullie in de smaak is gevallen. Veel succes met de camper vandaag (en met de TomTom:) ) We kijken al uit naar jullie volgende verhaal.
  6. Emmy:
    25 mei 2016
    Klinkt goed! Ben benieuwd naar jullie verdere avontuur!
  7. Rene Gimbrere:
    25 mei 2016
    Fijn dat jullie aan het genieten zijn. Wist helemaal niet dat jullie wijn dronken
  8. Thea de Groot:
    25 mei 2016
    Lieve Peer en Hannie in volle stijl hebben jullie de vakantie geopend. ik had natuurlijk niet anders verwacht. Geniet en heel veel liefs Thea xxx
  9. Ans pijnenburg:
    25 mei 2016
    Hallo Hannie en Peter geniet van alles wat jullie tegenkomen .
  10. Henk en Ine:
    25 mei 2016
    Dat gaat alvast de goeie kant uit. Nu dus doorzetten en genieten
    van al het moois wat je nog gaat zien en ontmoeten. Veel plezier
    en liefs.