dag 4 en 5

Hier zijn we weer.

Lekker geslapen, ontbijtje en naar buiten. Ook vandaag is er volop zon aan de hemel.

Genietend van een prachtig uitzicht  zien we Ans en merken dat zij het druk heeft,

dus niet aarzelen, maar hop handen uit de mouwen.

Ze verwacht gasten voor een lunch. Peer staat al snel in de keuken en ik ben druk met een mooie tafel te maken, voor de gasten.

Super om te zien hoe dit op zijn italiaans gebeurt en ook hier is het :vele handen maken ligt werk.

Echt gezellig, praten met handen en voeten, wat dialect er door en alles komt voor de bakker.

Als de gasten arriveren is alles gereed. Zoals het in Italie is eten we gewoon mee met de gasten.

Na de lunch, die geweldig in de smaak viel vertrok het gezelschap om naar een verzameling oude auto s.  en motors gaan te kijken .

We werden echter dringend verzocht om mee te gaan .Het was zo gezellig dat we daaraan gehoor hebben gegeven.

Zo gezegd,  zo gedaan .Een collectie van een uit de hand gelopen hobby van twee broers in Porto, waar menig museum jaloers op zou zijn.

De groep gasten waren zelf allemaal in oude auto s en na het bezoek  aan de broers zijn zij hun weg weer gaan vervolgen door Italie.

Het afscheid was erg hartelijk en na een lied van Peer was het natuurlijk helemaal goed.

Vanmorgen afscheid genomen van Ans, we hebben vandaag een reisdag gehad en zitten nu heerlijk te niksen .

Inmiddels staat de km teller op 111200 km.

Morgen naar Napels om daar de stad te verkennen op de fiets .

We laten jullie weten hoe dat is gegaan en hopen dat de spreuk :Een maal Napels zien en dan te sterven ,niet voor ons van toepassing is.

1. Toon en Lydia:
    7 juni 2018
    Super leuk dat jullie mee mochten gaan kijken naar de auto’s.
    Ben heel benieuwd hoe Napels is!
    Gr Lydia
  2. Hein en annemiek:
    7 juni 2018
    En nog gezongen ook. Een italiaans liedje ?? Wel heel leuk om zonvan alles mee te mogen maken. Geniet ervan
  3. Harrie en letty:
    7 juni 2018
    Je kunt zien dat jullie je thuis voelen,mooi om te zien.
  4. Marieken:
    Heerlijk! Lekker genieten 💋
  5. Adje en ger:
    7 juni 2018
    Mooie gedekte tafel hannie, de horeca zit jullie nog in het bloed
  6. Toon Van Boxtel:
    La dolce vita
  7. Rene Gimbrere:
    7 juni 2018
    eerst napels zien en dan st... evig door leven zoals jullie dat al heel je leven doen
    houd vol want wij willen blijven meegenieten
    goede reis verder rene en ingrid
  8. Rene Gimbrere:
    8 juni 2018
    Geweldig jullie moeten altijd je inspannen om het iedereen naar de zin te maken en dat lukt altiid
    Geniet van Italië groet. René